huomenna(siis tänään) 34+0 ja  musta alkaa jo huomaamaan että pulla on uunissa..saatiin päätettyä jo nimikin pienelle ja yritin lisätä sitä sairaalan esitietolomakkeeseen mutta ei sitä saanut enää muokattua:(  ollaan aloitettu lenkkikausi ja onhan se hankalaa polkea pyörällä kun maha ottaa reisiin kiinni ja alapäähän sattuu ja hengästyttää ja kaikkea mut on tuolla vaan niin ihanaa ajella omaan tahtiin. vauvan huonettakin olen jo vähän laittanut ja kierrellyt kirppareilla tosi ahkerasti.tampereella oon muutaman paikan käynyt läpi ja jokaisesta on jotain tarttunut mukaan.lahden reissulla kävin kanssa parilla kirpparilla ja sieltä teinkin tosi hyviä löytöjä ja aina niin kiva kärkkäisen tavaratalo ei pettänyt tälläkään kertaa :) täytyy lisäillä kuvia jossain vaiheessa kun täällä mun blogissa ei niin paljoa noita kuvia ole.

pihahommia olen tehnyt ihan voinnin mukaan.istuttanut puskia ja siirtänyt  puskia ja kitkenyt ja haravoinut.välillä on parempia päiviä ja välillä taas on sellainen olo että ei huvittaisi nousta sängystä ollenkaan.,myös lonkkakivut on tulleet uutena tuttavuutena.lähinnä silloin kun nukun alkaa koskemaan alempaan lonkkaan ja jos yritän päästä nopeasti esim sohvalta ylös niin joutuu hetken aina seisomaan että tottuu ennenkuin voi liikkua. tai sitten tarvin apua että pääsen ylös. muutenkin mun liikkuminen on sellaista vaappumista jo että kas kun ei rollaattoria tarjota. no 6 viikkoa laskettuun aikaan ja sitten voi olla jo vauva maailmassa tai sitten joudutaan odottamaan viel hetki..toisaalta ei olis vielä kiire mut sit taas olis kyl kiva nähdä jo vauva livenä ja toisaalta mulla tulee varmaan ikävä tätä mun mahaa joka hytkyy ja pomppii ja heiluu ja joka on niin kamala et on ihana..

tässä nyt odotellaan että saksasta tulis vaunut ja että isukki ostais turvakaukalon pienelle ja et saatais varastoremppa tehtyä(että saatais ylimääräset kamat sinne vauvan huoneesta) ja etuterassin portaat maalaitua ja et saatais vauvan huone valmiiks sisustettua..kaikki vaan on vähän hankalampaa kun on raskaana.