Ihan hyvinhän siitä selvittiin..anopille oli pakko kertoa kun muuten olis menny turhan vaikeaks viinipullojen kans venkslaaminen..no anoppihan oikein riemastui ja teki kaikki sormustemput (kumpi sieltä on tulossa..poikaa näytti ) ja  oli anoppi nähnyt viikko sitten unta että olin saanut vauvan..olihan ihmejuttu..oikea noita tuo minun anoppi  

meinasi vähän naurattaa kun olin pukeutunut ns morphsuittiin joka on sellainen ihonmyötäinen kokovartalosukka ja vieraina olleet kehu kuinka hoikka olen(no hoikimmista ajoista on 15 vuotta joten luulen että lämpimikseen puhuivat..katsotaan sitten jouluna kuinka "hoikka" olen)

Mun vanhemmille ei vielä kerrottu kun viikkoja on niin vähän..odotetaan nyt ainakin isänpäivään asti jos vaikka ennen sitä olisi jo ekan kerran käyty juttelemassa neuvolassakin..ajelen sitten vaikka  reilut 100km sinne ja takaisin kun haluan nähdä ilmeet henk.koht kun annan lahjan

Tänään tai huomenna pitäisi soitella neuvolaan mutta vähän vaikeuttaa nuo soittoajat sinne..ei oikein viitsisi töistä soitella kun voipi olla ylimääräisiä korvia lähistöllä ja en vielä sinne aio ilmoittaa..

Oireita ei vieläkään juurikaan ole. Väsyttää ja pissattaa mutta muuta ei ole..No mä oon aina ollu helppo tapaus näiden vaivojen suhteen

Tilasin myös henkkamaukalta parit farkut jo kun oli niin halpoja..joku koodi tuli sähköpostiin  ja puoleen hintaan sai niin tilasin ne mammafarkut joita himoitsin jo ennen raskautta...ja sit pari pitkää toppia jotka menee mahan päälle sitten kun sellainen mahaläskien uumenista paljastuu:) ja sitten tilasin vauva-lehden..olin harkinnut sitä jo hetken kun taas sähköpostiin tuli tarjous että tilaajalahjaksi saa carenan matkarattaat..pakkohan se oli tilata 

omien laskujen mukaan laskettu aika olis 4.7.2012 eli jenkkien kansallispäivä