mä olen jo aivan valmis synnyttämään.ei sillä että odottaisin kamalasti kipua ja tuskaa vaan että pääsisi tästä pari kertaa viikossa olevasta huonosta olosta eroon.eilinen meni loistavasti kun rakennettiin sitä perhanan varastoa ja pieniä kodinhoidollisia juttuja sain tehtyä myös..mutta ilmeisesti pitäisi jo osata ottaa rennosti ihan 24/7 nyt on sitten ollut pää kipeä, huono olo ja verensokerit ei meinaa pysyä normaaleina josta ilmeisesti huono olo johtuu..olen yrittänyt aamuisin syödä ruispuuroa ja välipalana ruisleipää ja jugurttia ja ihan ruokaakin mutta 3h syömisen jälkeen verensokeri on jo alle 4.ruokahalua ei edelleenkään ole kuin muutaman kerran viikossa jos sattuu olemaan jotain hyvää ruokaa(siis ainahan kotiruoka on hyvää mutta välillä ei vaan uppoa)  ja paino on tällä viikolla taas laskenut kuin norsun häntä.tällä hetkellä painan 3,6kg enemmän kuin raskauden alussa.en tiedä onko ukkokultakin jo huolissaan mun painosta kun ehdotti että mennään huomenna johonkin ravintolaan syömään(vaikka vasta viikko sit oltiin kun appiukko oli kylässä) no kelpaa mulle eipähän tarvi kokata itse.myös supistuksia tulee jo jonkin verran..toivottavasti niillä on jotain vaikutusta alakerrassa jos vaikka lapsukainen ymmärtäisi suunnata valoa kohti :) joskus kai lupailin jotain kuviakin tänne..here comes!!

mahakuva 37+0

neidin kultasandaalit :)

usasta vaatteita

usasta vakosamettimekko ja body

ensimmäinen usan ostos :)

tutti  :)