melkein viikon jo lomaillut ja ai et ku on kivaa!työkaverit oli muistanut mua ja vauvaa ihanalla paketilla jossa oli leluja ja suklaata ja tutteja ja tuttipullo. sokeriarvojen kotimittauksessa ei ollut mitään erikoista joten ei tarvitse enää mittailla.ainoastaan syödä järkevästi..saan siis vaikka vähän herkutellakin. nyt olen sitten ihan virallisesti rouva suomessakin.paperit kävi usassa hakemassa apostille-leimat ja maistraatti vahvisti ja nyt sitten totutellaan uuteen sukunimeen ja vaihdellaan kortteihin ja passeihin nimiä.

vaunujen kanssa tein nyt kompromissin.mies halusi sellaiset vaunut joissa on liikkuvat eturenkaat ja mäkin ehkä ihan vähän.tosin autossa piti tirauttaa itkut kun jäi timanttivaunut saamatta..mä olisin halunnut sellaiset valkoiset keinonahkaiset joissa olis ollu strasseja.nyt ei ole strasseja mutta valkoiset on ja keinonahkaiset ja vaihdettavat ketterät eturenkaat..kunhan ne tulee kotiin tuolta. http://www.kiddies24.de/shop/index.php hintakaan ei ollut paha. 604€ kotiin asti kuljetettuna.ne viime vuoden mallia olevat strassi koristeiset joissa ei ollut ihmerenkaita oli 649€  ja täysin samat vaunut jotka tilasin oli suomessa 849€. toimitusaika vaan oli 6-8 viikkoa joten hetken joutuu odottelemaan

jonkinlainen pesänrakennusvietti on jo nostamassa päätään.tänään ja eilen olen heilunut rätti kädessä ja ei meinannut tulla loppua ollenkaan.kaapit ja lattiat kiiltävät ja pihallakin olen jo haravaa heilutellut niin että se hajosi

tuossa vielä suht tuoretta pallomahaa parin viikon takaa..viikot taisi olla 29+5